פצוע הפיגוע ידרוש מבג"ץ: "תאשרו את הריסת בית המחבל"

בנצי לייזרוביץ No Comments on פצוע הפיגוע ידרוש מבג"ץ: "תאשרו את הריסת בית המחבל"

בג"ץ ידון בעתירה משפחת המחבל מחברון, החובש עופר אוחנה שנפגע קשה בפיגוע ידרוש בבימ"ש להרוס את בית המשפחה "משפחה של טרוריסטים". עו"ד אופיר שטיינר מארגון חוננו : "נלווה את נפגעי האיבה ונוודא שיישמע קולם – בתקווה שבג"ץ יעמיד מול עיניו את נפגעי הטרור"

21:31
30.04.24
אבי מימרן No Comments on אלמוג בוקר: "מנהיגות צריכה לקבל החלטה לכאן או לכאן"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר שבג"צ הוציא צו ביניים להריסת בית המחבל שביצע את הפיגוע בקרית ארבע בו נרצח רונן חנניה הי"ד, היום החובש עופר אוחנה צפוי להתייצב (ב') בבימ"ש העליון בשעה 13:30, ולדרוש לדחות את עתירת משפחת המחבל ולהרוס את בית המחבל שביצע את פיגוע הירי בחברון בו נפצע פצעים קשים, לדיון יתייצבו גם בני משפחת חנינה.

עופר אוחנה, ששוחרר מבית החולים רק לפני ימים ספורים, מסר לקראת הדיון "מדובר במשפחת מחבלים, עם דם על היידיים, משפחה חמסניקית, טרוריסטים. זה לא הפיגוע הראשון שיוצא מהמשפחה הזאת, אחיו של המחבל רצח את רינה דידובסקי הי"ד ואת אליהו בן עמי הי"ד, הוא נעצר ושוחרר בעסקת שליט. בתור חובש טיפלתי אז ברינה ולצערי היא נפטרה לנו בידיים, אליהו נפטר מאוחר יותר בדרך לבית החולים", סיפר אוחנה.

אוחנה הוסיף "המחבל היה מפוקס מאד, ידע בדיוק מה הוא עושה, הוא רצח את רונן חנניה הי"ד, הלך וחזר לאחר זמן מתוך מטרה לרצוח את כוחות הרפואה והחילוץ, זה פיגוע חמור וקשה. ההרתעה חשובה, חייבים לתת לצה"ל להרוס את בית המחבל, למשפחה הזאת אסור שיהיה בית, חייבים לתת לצה"ל לנצח את הטרור, לתת לו את הכלים לפעול כנגד המרצחים", הוסיף אוחנה.

עו"ד אופיר שטיינר המייצג את אוחנה מטעם ארגון חוננו מסר לקראת הדיון: "נלווה את נפגעי האיבה ונוודא שיישמע קולם, בתקווה שבג"ץ יעמיד מול עיניו את נפגעי הטרור ומשפחותיהם ואת ההרתעה תחילה. הריסת בתי מחבלים נמצאה יעילה במניעת טרור ובהוספת משפחות נוספות למעגל השכול. הנפגעים יגיעו על מנת להזכיר את מחיר השכול, בתקווה ששיקול זה יכריע את הכף".

הדיון בבג"צ אליו התייצבו אוחנה ומשפחת חנניה יתקיים כאמור היום בשעה 13:30 בבימ"ש העליון, בעתירה שהגישה משפחת המחבל מוחמד ג'עברי אשר רצח את רונן חנניה הי"ד ופצע קשה את אוחנה, בדרישה למנוע את הריסת ביתם.



0 תגובות